joi, 29 septembrie 2011

Adidasi din piele , Adidasi Running

Am revenit astazi cu o noua postare despre adidasi astazi va voi arata cateva perechi de adidasi din piele si adidasi pentru alergat foarte buni . Plus ca am gasit si niste incaltaminte foarte buna pentru apa in magazinul pe care l-am prezentat ieri . Deci sa incepem cu Adidasi Piele , cred ca toti vreti o pereche de adidasi de piele . Daca ai adidasi de piele atunci vei spune ca ai o incaltaminte foarte buna in picioare . Deci din experienta am avut adidasi facuti din foarte multe materiale dar nicio pereche nu s-a comparat cu ultimi cumparati . Au fost niste adidasi pentru fotbal din piele . Acestia i-am cumparat acum 2-3 ani si acum ii am bine imi sunt mici dar i-am lasat ca amintire .Deci pot spune ca adidasi din piele sunt cei mai buni . Pana a-mi cumpara aceea pereche de adidasi spuenam ca am avut multe alte perechi si pentru ca jucam mult fotbal se rupeau foarte repede . In fiecare luna o pereche noua de adidasi , deci ma saturasem de cumparat adidasi in fiecare luna , imi pierdeam multi bani . Pana ce am dat peste un magazin de Adidasi pe net care oferea niste adidasi din piele foarte buni si la un pret foarte mic . Adidasi erau facuti de catre niste firme nu foarte cunoscute in Romania . Una dintre firme era Merrell , o firma pe care daca o spun la colegi de pe unde stau eu sau la alti oameni spun ca habar nu au de ea . Asa era si la mine dar am avut incredere si mi-am luat inima in dinti si am cumparat perechea de adidasi care m-a tinut 3 ani . A fost prima data cand am cumparat de la aceea firma , acum cumapr frecvent si pot spune ca nu m-au dezamagit niciodata produsele de la ei . Mai jos am sa va arat cateva modele de adidasi de la merrell bune pentru toate activitatile alergat sport ca fotbalul handbalul sau alte activitati .

Mai sus am pus o pereche de adidasi pentru alergat dar se pot folosi si in meiurile de fotbal , dupa mine sunt super .
Cam asta am avut de spus astazi pe acest blog va astept cu comentarii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu